3p

A Fővárosi Vízművek szolgáltatási minőségének javítása érdekében átfogó intézkedéseket tett ügyfélszolgálatánál az ISO 9001:2000-es szabvány megszerzéséért. A tanúsítást a DNV Magyarország auditorai végezték.

A Fővárosi Vízművek szolgáltatási minőségének javítása érdekében átfogó intézkedéseket tett ügyfélszolgálatánál az ISO 9001:2000-es szabvány megszerzéséért. A tanúsítást végző DNV Magyarország auditorai szerint a Fővárosi Vízművek Contact Centere európai viszonylatban is az élvonalba tartozik, így a jövőben indulhat ügyfélszolgálati tevékenységet versenyeztető tendereken is. A tanúsítási üzletágat nemzetközileg meghatározó norvég Det Norske Veritas (DNV) hazai leányvállalata még három alkalommal, évente megismétli az auditot a Vízműveknél.

A DNV magyar szakemberei a dokumentum kiállítása előtt megbizonyosodtak arról, hogy a Fővárosi Vízművek teljesítette azokat a rendszerkövetelményeket, amelyek megfelelnek az ISO 9001:2000-es nemzetközi tanúsítványának. A kiadott tanúsítvány szerint a vállalat rendkívül precíz és célirányosan kialakított, fogyasztóbarát ügyfélszolgálati rendszerrel rendelkezik. Az auditálás kiterjedt az ügyviteli folyamatok dokumentáltságára, az információáramlás nyomon követésére, a működés informatikai támogatottságára, a Contact Centerben zajló teljes ügyfélszolgálati tevékenységre, valamint az ügyfélmegkeresést követő ügyintézés menetére is. A tanúsítási üzletágat nemzetközileg meghatározó norvég DNV hazai leányvállalata évente még három alkalommal megismétli az auditot a Vízműveknél.

Laczkó György, a DNV Magyarország vezető auditora a tanúsítvány átadásakor elmondta: "Minden előzetes várakozásunkat felülmúlta az, amit itt találtunk. Monopolhelyzetben lévő szolgáltató esetében nem számítottunk ilyen magas szintű működésre, kifejezetten jó kiszolgálási rendszerre. A tréningkezelés, a bérmunkások tréningeztetési rendszere példaértékű. A szervezettség tekintetében egy jól szervezett csapattal találtuk szemben magunkat, ahol jól ötvözik a régi kollégák tapasztalatait a fiatalabb kollégák lelkesedésével. Remek, ütőképes csapat működik a vállalatnál."

A minőségirányítási rendszer működtetése különösen a társaság nagyfogyasztóinak megítélése szempontjából jelenthet előnyt, hiszen egy független, kívülálló testület tanúsítja a cég ügyfélszolgálatának kiváló működését. Az ISO minősítés ugyanakkor a versenypozíció megerősítését is szolgálja. Pályázatoknál, tenderkiírásoknál a versenytársakkal szemben előnyt élveznek a tanúsított cégek, illetve sok esetben már a jelentkezési feltételek között is szerepel a tanúsított minőségirányítási rendszer működtetése.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!