1p

Az ingatlanpiacon egyre fontosabb a marketingeszközök hatékony alkalmazása.

A projekt árbevételének mintegy két-három százalékát fordítják marketingre Nyugat-Európában. Nálunk egyelőre ez az arány fél-egy százalék, írja a Világgazdaság.

Az egyik legfontosabb eszköz ezen a téren az újsághirdetés. A vevők 25-30 százaléka a Képes Ingatlan Expressből, és az Expressből tájékozódik, emellett az olcsóbb lakások legfőbb hirdetési felülete a Metró újság. Nagy szerep jut a helyi napilapoknak is. Kevésbé sikeres csatornák a rádió, a televízió, az Internet és az életmódmagazinok. Az óriásplakátok, az igénye prospektusok, cégbemutató dossziék viszont egyre nagyobb szerephez jutnak.

A külföldiek által épített beruházások esetén használt marketingeszköz a nagy bútoráruházak termékeivel ízlésesen berendezett mintalakás. A készházak esetében a rendszeres, előre meghirdetett bemutatók oszlatják el azt a képzetet, hogy a házak egy kaptafára készültek, írja a Világgazdaság.

Kapcsolódó anyagok
Külföldieké a budapesti ingatlanok egy százaléka
Merre tart a lakóingatlanpiac

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!