2p

A Metro lapok nemzetközi kiadójának megbízásából készített felmérés eredménye azt mutatta, a 18-34 év közötti európai fiatalok egyre több ingyenes újságot olvasnak.

A Metro lapok nemzetközi kiadójának megbízásából készített felmérés eredménye azt mutatta, a 18-34-év közötti európai fiatalok egyre több ingyenes újságot olvasnak.

A TNS Gallup által végzett felmérés azt mutatja, a nagyvárosi fiatalok több mint negyede (26 százaléka) olvas ingyenes hírlapot naponta, 49 százalékuk pedig legalább egyszer egy héten.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
A hirdetők számára kiemelkedő fontosságú fogyasztói réteg 28 százaléka olvas kizárólag ingyenes lapokat, hetente legalább egy alkalommal, míg 23 százalék mind a pénzbe kerülő, mind az ingyenes kiadványokat hasonló gyakorisággal lapozgatja. 49 százalékuk olvas kizárólag fizetős újságot heti rendszerességgel.

A felmérésből az a tendencia rajzolódik ki, hogy ezek a fiatal, magasan képzett olvasók egyre nagyobb arányban szoknak rá az ingyenes lapok olvasására, egyben a hagyományos fizetős lapokat egyre kevésbé tartják vonzónak.

A TNS Gallup és a Metro International közös felmérése során a világ legnagyobb városaiban főleg hírlapolvasási szokásaikról kérdezték a fiatalokat, de a kérdések egy része kiterjedt az életstílusra és a válaszadók társadalmi környezetére is.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!