2002. április 2. 11:00

Tapasztalataink szerint a szervezetek nem egységesen értelmezik az integrált minőségirányítás fogalmát, illetve némi bizonytalansággal közelítenek a témához. Vannak szervezetek, ahol integrált minőségirányítási rendszer alatt azt értik, amelyben a működésre vonatkozó szabályrendszer (eljárások, utasítások, stb.) valamennyi követelményt tartalmazzák, integrálják.

Többek között ezek azok a kérdések, amelyekkel napi munkájuk során a szerzők is szembesültek. Nyilvánvaló, hogy nem a "bölcsek kövét", az egyedüli és üdvözítő választ keressük, hanem azokat a lehetséges megközelítési módokat, módszereket, praktikákat, amelyek szisztematikus alkalmazásával felrázhatjuk csipkerózsika-álmából az érintetteket.

Manapság megfigyelhető tendencia, hogy a vállalatok szervezeti palettájáról eltűnőben van a marketing szakterület, aminek oka abban keresendő, hogy a korszerű képzésben részesülők ma már az iskolapadban elsajátítják a marketing ismereteket, és az életben természetes módon képviselik a marketingalapú gondolkodást. Szinte biztosak vagyunk abban, hogy a minőségüggyel is valami hasonló fog történni. Idővel a minőségalapú gondolkodás is a szakemberek alapműveltségének részévé fog válni - és ez lesz a minőségirányítás igazi integrációja.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.