1p

A szolgáltatások színvonalának biztosításakor rendkívül fontos az ügyféligények ismerete. Az ISO 9000-es szabványsorozat szerinti minőségbiztosítási rendszerek a gyártás és a szolgáltatások nyújtása terén már sokszorosan bebizonyították létjogosultságukat: most az egészségügy kerül sorra.

Az ISO 9000-esek szerinti minőségirányítási rendszer kiépítése rendszerszerűvé teszi a folyamatokat, biztosítva egyszersmind a pénzügyi teljesítmény, a betegek biztonsága, valamint a személyzet és az ügyfelek közötti morális kapcsolatot. Elérhető közelségbe kerül a fenntartó kiválóság és az állandó továbbfejlesztés. A szolgáltatók és az ügyfelek kölcsönös megelégedettsége hosszú távon is lojalitást biztosít, s ez jelentősen hozzájárul a költségek csökkentéséhez és a jövedelmezőség eléréséhez. Aligha véletlen tehát, hogy az IOM és más egészségügyi érdekvédelmi szervezetek melegen ajánlják tagjaiknak az ISO 9000-esek szerinti tanúsítás megszerzését.



Gyakorlati tapasztalatok egészségügyi minőségbiztosítási rendszer felépítéséből


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!