A Deloitte közleményében felhívja a figyelmet, hogy a program személyre szabott tanácsadással és szolgáltatásokkal segíti azokat az uniós tagországokban működő vállalatokat, amelyek lehetőséget látnak a Japánban, illetve Dél-Koreában történő üzleti megjelenésben.
A programban építkezéssel, környezet- és energiaszektorral, egészségügyi technológiákkal, valamint információs és kommunikációs technológiákkal, továbbá divattal és belsőépítészettel foglalkozó cégek vehetnek részt. A pályázat forrását az Európai Bizottság biztosítja.
A Deloitte szerint ez az üzleti együttműködés a "Gateway to Japan" kampány sikerein és tapasztalatain alapul, amely 14 év alatt nagyságrendileg 2500 európai cégnek segített a japán üzleti partnerekkel történő kapcsolatteremtésben.
A program keretében Japánban 30, Koreában pedig 15 üzleti hét megszervezésére kerül sor a következő hat évben. A gazdaság szektoronként szervezett találkozókon mintegy 40 cég utazhat Japánba és mintegy 30 vállalat Dél-Koreába.