1p

Negyedével növelte nyereségét a világ elsőszámú luxusipari vállalkozása az LVHM. A társaság a kedvező féléves profit után javította várakozásait.

A világ legnagyobb luxuscikk-gyártója a tavalyi 214 millió euró után az idei év első felében 265 millió euró tiszta profitot ért el. A rendkívüli tételek előtti tiszta nyereség a tavalyi 350 millió euró után 408 millió euró lett.

Ezek az adatok elmaradnak ugyan az elemzők által várt 415 millió eurótól, viszont a cég négy százalékkal javított korábbi éves profit előrejelzésén, ami most 874 millió euró. Az LVMH korábban három százalékos emelkedést prognosztizált, az elemzők 865 millió euróval számoltak.

A javulás a pezsgők, a bőráruk és az alacsonyabb pénzügyi költségek okozták. A vállalat olyan pezsgőmárkákkal bír, mint a Moët & Chandon, a Don Perignon vagy a Krug. Emellett a portfóliójába tartozik a Hennessy, a Louis Vuitton, a Kenzo, a Givenchy, a Christian Lacroix vagy a Parfums Christian Dior. Luxuskiegészítők terén sincs oka az LVHM-nek szégyenkezni, hiszen a TAG Heuer, az Ebel és a Zenith is a csoporthoz tartozik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!