A világ legnagyobb luxuscikk-gyártója a tavalyi 214 millió euró után az idei év első felében 265 millió euró tiszta profitot ért el. A rendkívüli tételek előtti tiszta nyereség a tavalyi 350 millió euró után 408 millió euró lett.
Ezek az adatok elmaradnak ugyan az elemzők által várt 415 millió eurótól, viszont a cég négy százalékkal javított korábbi éves profit előrejelzésén, ami most 874 millió euró. Az LVMH korábban három százalékos emelkedést prognosztizált, az elemzők 865 millió euróval számoltak.
A javulás a pezsgők, a bőráruk és az alacsonyabb pénzügyi költségek okozták. A vállalat olyan pezsgőmárkákkal bír, mint a Moët & Chandon, a Don Perignon vagy a Krug. Emellett a portfóliójába tartozik a Hennessy, a Louis Vuitton, a Kenzo, a Givenchy, a Christian Lacroix vagy a Parfums Christian Dior. Luxuskiegészítők terén sincs oka az LVHM-nek szégyenkezni, hiszen a TAG Heuer, az Ebel és a Zenith is a csoporthoz tartozik.
Jó üzlet a luxus
Negyedével növelte nyereségét a világ elsőszámú luxusipari vállalkozása az LVHM. A társaság a kedvező féléves profit után javította várakozásait.