A cég nettó bevétele 1,1 milliárd svéd koronára nőtt (127 millió dollár), amely részvényenként 1,33 koronának felel meg. Ez igen dinamikus fejlődés a bázisidőszaki 767 millió korona, és az egy részvényre jutó 0,93 koronához képest. A cég forgalma 12 százalékkal bővült.
A magyarországi üzlet nyitását még csak tervező kiskereskedelmi üzletlánc jelentős expanzión van túl, mind Európában, mind az USA-ban. Emellett a Guccival együttműködve az erősebb vásárlóerővel bíró fogyasztók felé nyitott. Többek között ennek is betudható, hogy a cég a termékeken lévő marzsot tovább tudta növelni, a bázisidőszaki 52,9 százalék helyett a termelői árhoz képest 54,4 százalékkal magasabb átlagáron keltek el a H&M márkájú termékek.
Jól megy Európa vezető ruházati kiskereskedőjének
Remek negyedévet tudhat maga mögött az elsőszámú európai ruházati kiskereskedő cég a Hennes & Mauritz. A svéd vállalat 43 százalékkal növelte bevételeit.