1p

Remek negyedévet tudhat maga mögött az elsőszámú európai ruházati kiskereskedő cég a Hennes & Mauritz. A svéd vállalat 43 százalékkal növelte bevételeit.

A cég nettó bevétele 1,1 milliárd svéd koronára nőtt (127 millió dollár), amely részvényenként 1,33 koronának felel meg. Ez igen dinamikus fejlődés a bázisidőszaki 767 millió korona, és az egy részvényre jutó 0,93 koronához képest. A cég forgalma 12 százalékkal bővült.

A magyarországi üzlet nyitását még csak tervező kiskereskedelmi üzletlánc jelentős expanzión van túl, mind Európában, mind az USA-ban. Emellett a Guccival együttműködve az erősebb vásárlóerővel bíró fogyasztók felé nyitott. Többek között ennek is betudható, hogy a cég a termékeken lévő marzsot tovább tudta növelni, a bázisidőszaki 52,9 százalék helyett a termelői árhoz képest 54,4 százalékkal magasabb átlagáron keltek el a H&M márkájú termékek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!