A legnagyobb európai divathálózat, a Hennes & Mauritz jövőre megnyitja első magyarországi áruházát - közölték hétfőn a cég stockholmi székhelyén.
Jelenleg a Hennes & Mauritz 21 országban van jelen, a több mint ezer egységből álló ruházati üzletlánc első boltját jövő ősszel nyitná meg Budapest belvárosában, utána pedig további áruházakat is terveznek üzemeltetni Magyarországon - számolt be az MTI.
Az eredetileg svéd nemzetiségű áruházlánc az elmúlt időszakban mind Európában, mind az USA-ban jelentős expanzión van túl. Emellett az új piaci szegmensek felé is nyitottak, így például a Guccival együttműködve az erősebb vásárlóerővel bíró fogyasztókat célozták meg, de ugyanez motiválta a Hennes & Mauritz vezetőit, amikor felkérték Karl Lagerfeldet, hogy dolgozzon számukra. A "divatherceg" a világ legdinamikusabban növekvő üzletláncának 30 modellből álló kollekciót tervez, melynek neve "Karl Lagerfled a H&M-nek" lesz.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Újabb luxusmárkák jöhetnek Magyarországra
Vezető divatmárkák lépnek a magyar piacra
Jól megy Európa vezető ruházati kiskereskedőjének
Jövőre itthon is boltot nyit a legnagyobb európai divathálózat
A legnagyobb európai divathálózat, a Hennes and Mauritz jövőre megnyitja első magyarországi áruházát - közölték hétfőn a cég stockholmi székhelyén.