2p

A legnagyobb európai divathálózat, a Hennes and Mauritz jövőre megnyitja első magyarországi áruházát - közölték hétfőn a cég stockholmi székhelyén.

A legnagyobb európai divathálózat, a Hennes & Mauritz jövőre megnyitja első magyarországi áruházát - közölték hétfőn a cég stockholmi székhelyén.

Jelenleg a Hennes & Mauritz 21 országban van jelen, a több mint ezer egységből álló ruházati üzletlánc első boltját jövő ősszel nyitná meg Budapest belvárosában, utána pedig további áruházakat is terveznek üzemeltetni Magyarországon - számolt be az MTI.

Az eredetileg svéd nemzetiségű áruházlánc az elmúlt időszakban mind Európában, mind az USA-ban jelentős expanzión van túl. Emellett az új piaci szegmensek felé is nyitottak, így például a Guccival együttműködve az erősebb vásárlóerővel bíró fogyasztókat célozták meg, de ugyanez motiválta a Hennes & Mauritz vezetőit, amikor felkérték Karl Lagerfeldet, hogy dolgozzon számukra. A "divatherceg" a világ legdinamikusabban növekvő üzletláncának 30 modellből álló kollekciót tervez, melynek neve "Karl Lagerfled a H&M-nek" lesz.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Újabb luxusmárkák jöhetnek Magyarországra
Vezető divatmárkák lépnek a magyar piacra
Jól megy Európa vezető ruházati kiskereskedőjének

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!