2p

A legnagyobb európai divathálózat, a Hennes and Mauritz jövőre megnyitja első magyarországi áruházát - közölték hétfőn a cég stockholmi székhelyén.

A legnagyobb európai divathálózat, a Hennes & Mauritz jövőre megnyitja első magyarországi áruházát - közölték hétfőn a cég stockholmi székhelyén.

Jelenleg a Hennes & Mauritz 21 országban van jelen, a több mint ezer egységből álló ruházati üzletlánc első boltját jövő ősszel nyitná meg Budapest belvárosában, utána pedig további áruházakat is terveznek üzemeltetni Magyarországon - számolt be az MTI.

Az eredetileg svéd nemzetiségű áruházlánc az elmúlt időszakban mind Európában, mind az USA-ban jelentős expanzión van túl. Emellett az új piaci szegmensek felé is nyitottak, így például a Guccival együttműködve az erősebb vásárlóerővel bíró fogyasztókat célozták meg, de ugyanez motiválta a Hennes & Mauritz vezetőit, amikor felkérték Karl Lagerfeldet, hogy dolgozzon számukra. A "divatherceg" a világ legdinamikusabban növekvő üzletláncának 30 modellből álló kollekciót tervez, melynek neve "Karl Lagerfled a H&M-nek" lesz.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Újabb luxusmárkák jöhetnek Magyarországra
Vezető divatmárkák lépnek a magyar piacra
Jól megy Európa vezető ruházati kiskereskedőjének

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!