1p

A Magyar Turizmus Rt. májusban elindította a bel- és külföldi turisztikai piacélénkítő kampányát; belföldön 38 millió forintot, külföldön 145 milliót, Budapest reklámozására pedig további 100 milliót fordít a társaság.

Erről Somogyi Zoltán, a Magyar Turizmus Rt. elnöke beszélt kedden Balatonfüreden, a cég igazgatótanácsának ülését követő sajtótájékoztatón. Elmondta: a marketingre fordítható idei 7 milliárd forintból egymilliárdot költenek a hazai turizmus fellendítésére. 2003-ra 6 százalékos belföldi és 2 százalékos külföldi forgalomnövekedést tervezett a társaság és ezek a célok az első negyedév adatai alapján tarthatók.

A belföldi forgalom valamivel jobb volt, mint 2002. első negyedévében, a külföldi viszont 5 százalékkal elmaradt, ami Somogyi Zoltán szerint azzal magyarázható, hogy idén a turistákat vonzó húsvéti ünnepek nem márciusban voltak. Az elnök szerint a májusi forgalomból lehet megalapozottabb következtetéseket levonni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!