A szakember meghatározó szerepet játszott a hiteles online piackutatások Magyarországon történő elfogadtatásában és elterjesztésében
 
 Az általa alapított NRC Piackutató elsőként végzett a magyarországi internetezőkről reprezentatív piackutatásokat, és piacvezető ebben a szegmensben
 
 Az NRC vezetőjeként olyan termékeket vezetett be a magyar piacra, mint a Visitor Media Research (VMR), ami a magyarországi internetezők életmódját, szokásait kutatja, illetve az iAudit, ami a honlap tulajdonosok és a hirdetők számára szolgáltat információkat.
 
 Az NRC nevéhez fűződik a freQuest online kérdőívszerkesztő rendszer kifejlesztetése.
 
 ELTE-n szerzett szociológus végzettséget, nős, egy gyermek apja. Szabadidejében szívesen sportol és kirándul, játszik pókert és olvas szépirodalmat.
Klenovszki János
 
                             
                             
                             
                             
                 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                