1p

Klenovszki János (35) internet-kutató, internet-szakértő, az NRC Piackutató Kft. ügyvezető igazgatója

A szakember meghatározó szerepet játszott a hiteles online piackutatások Magyarországon történő elfogadtatásában és elterjesztésében

Az általa alapított NRC Piackutató elsőként végzett a magyarországi internetezőkről reprezentatív piackutatásokat, és piacvezető ebben a szegmensben

Az NRC vezetőjeként olyan termékeket vezetett be a magyar piacra, mint a Visitor Media Research (VMR), ami a magyarországi internetezők életmódját, szokásait kutatja, illetve az iAudit, ami a honlap tulajdonosok és a hirdetők számára szolgáltat információkat.

Az NRC nevéhez fűződik a freQuest online kérdőívszerkesztő rendszer kifejlesztetése.

ELTE-n szerzett szociológus végzettséget, nős, egy gyermek apja. Szabadidejében szívesen sportol és kirándul, játszik pókert és olvas szépirodalmat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!