A kosárlabdázó esélyeit növelheti az élelmiszeripar óriások elleni küzdelemben, hogy a Knjaz Milos privatizációja során több szakember szerint előkerülhet a nemzeti tőke bújtatott támogatása.
Az ásványvíz gyártó cég a szerb piac 60 százalékát tartja kezében, és az elmúlt években megkezdte termékei exportját is. A szűz piacnak számító Balkánon tehát vonzó célpont lehet a vízforgalmazás területén komoly akvizíciókat végrehajtott két nagy cég számára.
Kapcsolódó anyag
Tiszta vizet a pohárba
Kosárlabdasztár a Nestlé és a Coke ellen
Amerika legkedveltebb szerbje az NBA-ben kosárlabdázó Vlade Divac versenybe kíván szállni hazája elsőszámú ásványvíz vállalatának privatizációján. A Sacramento Kings rettenthetetlen sztárjának azonban a sportpályánál nehezebb ellenfelei akadtak, a magánosításon rajta kívül a Coca Cola és Nestle is indul.