1p

Úgy tűnik a gazdasági konjunktúrától korábban függetlennek mondott luxuscikkek gyártói is megérezték a gazdaság gyengélkedését. Míg kedden a piacvezető LVMH, addig ma fő ellenlábasa a Gucci számolt be gyengülő eredményről.

A vállalat második negyedéves nyeresége csaknem ötven százalékos visszaesést mutat, hiszen míg 2002-ben 42,8 millió, addig most csupán 22,7 millió euró lett a cég nyeresége. Az 1921-ben Firenzében Guccio Gucci által életre hívott vállalatot is erősen visszavetette az elmúlt időszak gazdasági recessziója, az iraki háború és a Sars vírus.

A Gucci mellett az Yves Saint Laurent, Stella McCartney és Alexander McQueen brandeket is birtokló cég szerint túl vannak a nehezén és a vállalat vezetője Domenico De Sole szerint nagyon pozitívak az év hátralevő részének kilátásai.

Kapcsolódó anyagok
Mind jobb üzlet luxuscikket árulni
A sztárok sem tudtak segíteni a luxuscikk-gyártón



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!