1p

Úgy tűnik a gazdasági konjunktúrától korábban függetlennek mondott luxuscikkek gyártói is megérezték a gazdaság gyengélkedését. Míg kedden a piacvezető LVMH, addig ma fő ellenlábasa a Gucci számolt be gyengülő eredményről.

A vállalat második negyedéves nyeresége csaknem ötven százalékos visszaesést mutat, hiszen míg 2002-ben 42,8 millió, addig most csupán 22,7 millió euró lett a cég nyeresége. Az 1921-ben Firenzében Guccio Gucci által életre hívott vállalatot is erősen visszavetette az elmúlt időszak gazdasági recessziója, az iraki háború és a Sars vírus.

A Gucci mellett az Yves Saint Laurent, Stella McCartney és Alexander McQueen brandeket is birtokló cég szerint túl vannak a nehezén és a vállalat vezetője Domenico De Sole szerint nagyon pozitívak az év hátralevő részének kilátásai.

Kapcsolódó anyagok
Mind jobb üzlet luxuscikket árulni
A sztárok sem tudtak segíteni a luxuscikk-gyártón



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!