1p

Mint minden szolgáltatási tevékenység esetében így a marketingnél is rendkívül fontos, hogy ennek során a vevők folyamatos magas szintű kiszolgálásban részesüljenek. Ez csak a vevői igények pontos ismeretével, és - noha egy kreatív tevékenység során többen ódzkodnak tőle, de - a folyamatok irányításának szabályozottságával érhető el.

Minőség a hirdetésben

Ez a pont tulajdonképpen a marketingkommunikációs tevékenység hitelességére vonatkozó irányelveket fogalmazza meg (a később ismertetendő minőségdimenziók között az ígéret - mint pl. a kommunikációs ígéret - minőségképet alakító tényező!).

Minden termék, illetve szolgáltatás hirdetésének összhangban kell lenni a specifikációkkal, valamint figyelembe kell venni a fogyasztók minőségi elvárásait is. A kommunikáció ígérete tehát legyen minden esetben megalapozott, ne értékelje sem túl-, sem alul az adott terméket, illetve szolgáltatást. A marketingrészlegnek ezen túl felelősséggel vállalni kell azokat az (akár pénzügyi) következményeket, amelyek a reklámban megfogalmazott ígéret teljesíthetetlensége (vagy nem teljesítése) miatt felmerülhetnek.


A cikk folytatása


Szerző: Ferber István
Forrás: Minőségportál




LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!