1p

Mint minden szolgáltatási tevékenység esetében így a marketingnél is rendkívül fontos, hogy ennek során a vevők folyamatos magas szintű kiszolgálásban részesüljenek. Ez csak a vevői igények pontos ismeretével, és - noha egy kreatív tevékenység során többen ódzkodnak tőle, de - a folyamatok irányításának szabályozottságával érhető el.

Minőség a hirdetésben

Ez a pont tulajdonképpen a marketingkommunikációs tevékenység hitelességére vonatkozó irányelveket fogalmazza meg (a később ismertetendő minőségdimenziók között az ígéret - mint pl. a kommunikációs ígéret - minőségképet alakító tényező!).

Minden termék, illetve szolgáltatás hirdetésének összhangban kell lenni a specifikációkkal, valamint figyelembe kell venni a fogyasztók minőségi elvárásait is. A kommunikáció ígérete tehát legyen minden esetben megalapozott, ne értékelje sem túl-, sem alul az adott terméket, illetve szolgáltatást. A marketingrészlegnek ezen túl felelősséggel vállalni kell azokat az (akár pénzügyi) következményeket, amelyek a reklámban megfogalmazott ígéret teljesíthetetlensége (vagy nem teljesítése) miatt felmerülhetnek.


A cikk folytatása


Szerző: Ferber István
Forrás: Minőségportál




LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!