1p

Változnak szeptembertől a termékek minőségi reklamációjának szabályai, fél év helyett két évig élhetnek ezzel a jogukkal a vásárlók, ha kifogásolni valót találnak a termékeken - ismertette Huszay Gábor, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség főigazgatója.

A hibát az eddigiektől eltérően nemcsak haladéktalanul, hanem két hónapon belül is lehet majd jelezni. Az első féléves időszakban a kereskedő kötelessége lesz bizonyítani a reklamáció alaptalanságát, ezt követően a vevőt terheli a bizonyítás kötelessége – idézte a főigazgatót az MTI. Elmondta: az első félév során több mint 16 ezer üzletet ellenőriztek, a kifogásolt egységek száma 50,4 százalék volt, ez körülbelül megfelel az előző évek arányainak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!