Nagy feladat ez? Minden bizonnyal. Többségében el nem végzett feladat? Így igaz. Ám a teljes vevői minőségértékre vonatkozó, egyre növekvő vevői követelmények óriási versenylehetőséget teremtenek világszintű, teljes körű minőségirányítással rendelkező vállalatok számára.
Ezeknek az eredményeknek eléréséhez nem elég a programba pótlólagos minőségtechnikát beilleszteni, vagy újabb minőségügyi projektet kapcsolni a vállalat eddigi üzletmenetéhez. Ehelyett rendíthetetlenül a kiválóságra kell helyeznünk a hangsúlyt minőségügyi folyamatunk minden szintjén, az egész vállalat és saját munkánk tekintetében.
Minőségügyi trendek az új évezredben - 3. rész
A szerző bemutatja a nemzetközi fejlődésnek azt a három területét, amely az utóbbi évtizedben felpezsdítette az üzleti életet, az oktatást, az egészségügyet és a közszolgálati tevékenységet, és amely véleménye szerint megalapozta a minőségügy jövőjét. Ezután részletezi a minőség jövőjének a legfontosabb irányait, majd vázolja a General System Co. által kidolgozott Total Quality 2000-et.