1p

A szerző bemutatja a nemzetközi fejlődésnek azt a három területét, amely az utóbbi évtizedben felpezsdítette az üzleti életet, az oktatást, az egészségügyet és a közszolgálati tevékenységet, és amely véleménye szerint megalapozta a minőségügy jövőjét. Ezután részletezi a minőség jövőjének a legfontosabb irányait, majd vázolja a General System Co. által kidolgozott Total Quality 2000-et.

Nagy feladat ez? Minden bizonnyal. Többségében el nem végzett feladat? Így igaz. Ám a teljes vevői minőségértékre vonatkozó, egyre növekvő vevői követelmények óriási versenylehetőséget teremtenek világszintű, teljes körű minőségirányítással rendelkező vállalatok számára.

Ezeknek az eredményeknek eléréséhez nem elég a programba pótlólagos minőségtechnikát beilleszteni, vagy újabb minőségügyi projektet kapcsolni a vállalat eddigi üzletmenetéhez. Ehelyett rendíthetetlenül a kiválóságra kell helyeznünk a hangsúlyt minőségügyi folyamatunk minden szintjén, az egész vállalat és saját munkánk tekintetében.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!