Magyar Reklámszövetség elnöke
Pályafutását az ELTE Jogtudományi Karának elvégzését követően 1985-ben a Malévnél kezdte. Tanult szakmáját sosem gyakorolta, viszont elsők között foglalkozott Magyarországon professzionális marketinggel a gyakorlatban. 1988-ban az országban elsőként nyomtatták névjegyére az "arculati menedzser" címet és kezdte meg a magyar nemzeti légitársaság teljes arculatának átformálását. 1991-ben elvállalta a BBDO amerikai reklámügynökség hazai megalapítását és vezetését. 1992-től közel négy évig az IBM magyarországi vállalatának marketing kommunikációs igazgatója volt.
1995-től a Matáv, 2002-től a Matáv csoport, 2005-től a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója. Tagja a T-Online Igazgatóságának. 2006 decemberéig tölti be a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói posztját.
2008 január 15-től a Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója.
1995 óta az International Business School /IBS/ marketing kommunikáció szakos vezetőtanára, a tananyag kidolgozója.
2003-ban jegyzetet írt a szponzorálásról, 2004-ben az integrált kommunikációról. Konferenciák gyakori előadója elsősorban márka stratégiai kérdésekben. Rendszeresen közlik írásait a szakmai lapok.
2006 decembere óta a Magyar Reklámszövetség Elnöke, ezt megelőzően öt évig az Elnökség tagja.
2006-tól a Magyar Zenei Tanács Elnökségének tagja. Ugyancsak tagja 2005-től a magyarországi Jeunesses Musicales elnökségének.
2008 januárjától a Nemzeti Kulturális Alap (NKA) Főbizottságának tagja.
2003 tavasza óta Capriccio néven klasszikus zenei, beszélgetős műsort szerkeszt és vezet a Radio Cafén.