2p

Magyar Reklámszövetség elnöke

Pályafutását az ELTE Jogtudományi Karának elvégzését követően 1985-ben a Malévnél kezdte. Tanult szakmáját sosem gyakorolta, viszont elsők között foglalkozott Magyarországon professzionális marketinggel a gyakorlatban. 1988-ban az országban elsőként nyomtatták névjegyére az "arculati menedzser" címet és kezdte meg a magyar nemzeti légitársaság teljes arculatának átformálását. 1991-ben elvállalta a BBDO amerikai reklámügynökség hazai megalapítását és vezetését. 1992-től közel négy évig az IBM magyarországi vállalatának marketing kommunikációs igazgatója volt.

1995-től a Matáv, 2002-től a Matáv csoport, 2005-től a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója. Tagja a T-Online Igazgatóságának. 2006 decemberéig tölti be a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói posztját.

2008 január 15-től a Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója.

1995 óta az International Business School /IBS/ marketing kommunikáció szakos vezetőtanára, a tananyag kidolgozója.

2003-ban jegyzetet írt a szponzorálásról, 2004-ben az integrált kommunikációról. Konferenciák gyakori előadója elsősorban márka stratégiai kérdésekben. Rendszeresen közlik írásait a szakmai lapok.

2006 decembere óta a Magyar Reklámszövetség Elnöke, ezt megelőzően öt évig az Elnökség tagja.

2006-tól a Magyar Zenei Tanács Elnökségének tagja. Ugyancsak tagja 2005-től a magyarországi Jeunesses Musicales elnökségének.

2008 januárjától a Nemzeti Kulturális Alap (NKA) Főbizottságának tagja.

2003 tavasza óta Capriccio néven klasszikus zenei, beszélgetős műsort szerkeszt és vezet a Radio Cafén.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!