2p

Több közművállalat nem adja ki reklámköltésével kapcsolatos adatait - írja cikkében a Magyar Hírlap.

Több közművállalat nem adja ki reklámköltésével kapcsolatos adatait - írja cikkében a Magyar Hírlap. Az állami cégeknek általában nincsenek konkurenseik, ezért nem szorulnak arra, hogy hirdessék magukat a médiában.

A Fővárosi Vízművek Rt. szóvivője, Péterffy Gábor azzal indokolta a reklámra fordított költségeket, hogy a nagyobb cégek nem kerülhetik meg, hogy kapcsolatot tartsanak fogyasztóikkal.
A Vízművek Rt. üzleti titokkként kezeli a reklámköltését. Hasonlóan nem hoz nyilvánosságra marketingtevékenységével kapcsolatos adatokat az állami cégek közül a Főtáv Rt. A vállalat a távfűtéssel rendelkező Budapest Arénával és bevásárlóközpontokkal reklámozta szolgáltatását.

A budapesti Elmü Rt. sem szolgáltat ki adatokat. A reklámköltést az áramszolgáltató vállalat esetében az indokolja, hogy 2004 nyarától versenyhelyzetben fog működni, mivel más szolgáltatók is bekapcsolódhatnak az árampiacba.

Nyilvánosak viszont a BKV marketingkiadásai. Éves szinten 300 millió forintot költ a közlekedési vállalat reklámokra. A cég szóvivője szerint az új jegyek bevezető kampánya volt kikerülhetetlen 2003 során, illetve a BKV által sikeresnek minősített, bliccelés elleni kampány.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!