Az új kampány főszereplője Sharlene Hector énekesnő, aki Basement Jaxx vokalistája, és Nina Simon I wish című számát énekli a Coca Cola Classic reklámok aláfestő zenéjeként.
Az újítást csak a brit piacon dobja be az üdítőitalcég, a kampány amerikai megfelelőjében Penelope Cruz szerepelt. Sztárokkal igyekszik felhívni a figyelmet kólájára a Pepsi is, amelynek most David és Victoria Beckham, valamint Beyonce Knowles a reklámarca Nagy-Britanniában.
Julia Goldin, a Coca Cola Great-Britain marketing igazgatója elmondta, olyan szereplőt kerestek a Real reklámokhoz, aki megtestesíti az új kampány mondanivalóját, amelynek központjában a következetesség, a hitelesség áll. Ezért dolgoznak együtt a dzsesszénekesnővel, aki bár nem médiasztár, de elismert jelenség a szakmájában.
Az új kampány az első, melyet a Coca Cola a Mother kreatív ügynökséggel készíttet. A brit cég a McCann-Erickson elől nyerte el a megbízatást.
Kapcsolódó anyagok
Továbbra is Beckham a Pepsi arca
Pepsi: A Cola
Száműzi a sztárokat kampányából a Coca Cola
Szembefordul a Coca Cola a jelenlegi, minél több sztárt a reklámokba-trenddel, és egy, a szűk szakmai körön kívül ismeretlen arcot szerepeltet új, Real elnevezésű kampányában 2004-ben.