1p

Szembefordul a Coca Cola a jelenlegi, minél több sztárt a reklámokba-trenddel, és egy, a szűk szakmai körön kívül ismeretlen arcot szerepeltet új, Real elnevezésű kampányában 2004-ben.

Az új kampány főszereplője Sharlene Hector énekesnő, aki Basement Jaxx vokalistája, és Nina Simon I wish című számát énekli a Coca Cola Classic reklámok aláfestő zenéjeként.

Az újítást csak a brit piacon dobja be az üdítőitalcég, a kampány amerikai megfelelőjében Penelope Cruz szerepelt. Sztárokkal igyekszik felhívni a figyelmet kólájára a Pepsi is, amelynek most David és Victoria Beckham, valamint Beyonce Knowles a reklámarca Nagy-Britanniában.

Julia Goldin, a Coca Cola Great-Britain marketing igazgatója elmondta, olyan szereplőt kerestek a Real reklámokhoz, aki megtestesíti az új kampány mondanivalóját, amelynek központjában a következetesség, a hitelesség áll. Ezért dolgoznak együtt a dzsesszénekesnővel, aki bár nem médiasztár, de elismert jelenség a szakmájában.

Az új kampány az első, melyet a Coca Cola a Mother kreatív ügynökséggel készíttet. A brit cég a McCann-Erickson elől nyerte el a megbízatást.

Kapcsolódó anyagok
Továbbra is Beckham a Pepsi arca
Pepsi: A Cola

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!