1p

Szembefordul a Coca Cola a jelenlegi, minél több sztárt a reklámokba-trenddel, és egy, a szűk szakmai körön kívül ismeretlen arcot szerepeltet új, Real elnevezésű kampányában 2004-ben.

Az új kampány főszereplője Sharlene Hector énekesnő, aki Basement Jaxx vokalistája, és Nina Simon I wish című számát énekli a Coca Cola Classic reklámok aláfestő zenéjeként.

Az újítást csak a brit piacon dobja be az üdítőitalcég, a kampány amerikai megfelelőjében Penelope Cruz szerepelt. Sztárokkal igyekszik felhívni a figyelmet kólájára a Pepsi is, amelynek most David és Victoria Beckham, valamint Beyonce Knowles a reklámarca Nagy-Britanniában.

Julia Goldin, a Coca Cola Great-Britain marketing igazgatója elmondta, olyan szereplőt kerestek a Real reklámokhoz, aki megtestesíti az új kampány mondanivalóját, amelynek központjában a következetesség, a hitelesség áll. Ezért dolgoznak együtt a dzsesszénekesnővel, aki bár nem médiasztár, de elismert jelenség a szakmájában.

Az új kampány az első, melyet a Coca Cola a Mother kreatív ügynökséggel készíttet. A brit cég a McCann-Erickson elől nyerte el a megbízatást.

Kapcsolódó anyagok
Továbbra is Beckham a Pepsi arca
Pepsi: A Cola

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!