A két szervezet közleménye szerint a beruházás révén a pénzintézet a rutinfeladatok elvégzését gépesíteni tudta: az új rendszer elvégzi például az egyenlegközlést, az adminisztrációs feladatokat és az átutalást. Az Erste Bank célja az, hogy a call center és a telebank havonta 1 millió hívást bonyolítson le a jelenlegi mintegy 140 ezerrel szemben.
Az Erste Bankkal eddig 118 ezer ügyfél kötött telebank szerződést, a pénzintézet lakossági üzletágához 280 ezren tartoznak. A banknak ezen túlmenően 4-5 ezer vállalati ügyfele van. A bank ügyfelei az idei év első negyedévében 400 ezer műveletet kezdeményeztek a call centeren, illetve a telebankon keresztül.
Százmillió telebank-fejlesztést adtak át az Erste-nél
A Hewlett Packard Magyarország 100 millió forintos informatikai projekt keretében call centert és telebank megoldást is magában foglaló rendszert épített ki az Erste Bank Hungary számára.