A japánok becslése szerint a 2005-ös évre a piac terjedelme megnégyszereződik, azaz eléri a 4,0 milliárd dolláros éves forgalmat. A felfutás az magas technológiát képviselő új termékek bevezetésének lesz köszönhető. Az idei első négy hónapban a Sony forgalma az elmúlt év azonos periódusához képest 50 százalékkal emelkedett a SARS járvány által okozott általános forgalom visszaesés ellenére is. 2002-ben egymilliárd dolláros értékesítési árbevételt ért el a Sony Kínában.
A Sony, a világ legnagyobb szórakoztató elektronikai cikkeket gyártó csoportja az idén nyolc új digitális videokamera és hét új digitális fényképezőgép, valamin hét személyi számítógép modell bemutatását tervezi Kínában. A szórakoztató elektronikai konszern megítélése szerint manapság a legnagyobb növekedési potenciált a digitális fényképezőgépek, az MP3 lejátszók és a nagy képfelbontású televíziókészülékek képviselik.
Ugrás előtt a szórakoztató elektronikai piac
A világ szórakoztató elektronikai jelentős növekedés előtt áll. A japán Sony szerint ennek a növekedésnek a motorja Kína lehet, ahol a kereslet rohamos felfutására számítanak.