1p

A világ szórakoztató elektronikai jelentős növekedés előtt áll. A japán Sony szerint ennek a növekedésnek a motorja Kína lehet, ahol a kereslet rohamos felfutására számítanak.

A japánok becslése szerint a 2005-ös évre a piac terjedelme megnégyszereződik, azaz eléri a 4,0 milliárd dolláros éves forgalmat. A felfutás az magas technológiát képviselő új termékek bevezetésének lesz köszönhető. Az idei első négy hónapban a Sony forgalma az elmúlt év azonos periódusához képest 50 százalékkal emelkedett a SARS járvány által okozott általános forgalom visszaesés ellenére is. 2002-ben egymilliárd dolláros értékesítési árbevételt ért el a Sony Kínában.

A Sony, a világ legnagyobb szórakoztató elektronikai cikkeket gyártó csoportja az idén nyolc új digitális videokamera és hét új digitális fényképezőgép, valamin hét személyi számítógép modell bemutatását tervezi Kínában. A szórakoztató elektronikai konszern megítélése szerint manapság a legnagyobb növekedési potenciált a digitális fényképezőgépek, az MP3 lejátszók és a nagy képfelbontású televíziókészülékek képviselik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!