Az árak mérséklése érdekében a vállalat tovább csökkentette a működési költségeket, például a csomagolóanyagokét 6, az energiaköltségeket 7 százalékkal sikerült visszaszorítani, de így sem sikerült a megnövekedett terheket - köztük a 4 milliárd forintnyi válságadót - kompenzálni - ismertette a vezérigazgató.
Az Auchan Magyarország tavaly 230 milliárd forintos, az előző évinél 2,3 százalékkal magasabb forgalmat ért el, ami néhány milliárd forinttal elmarad az eredeti célkitűzéstől, a forgalombővülés mértéke pedig 1,6 százalékkal alacsonyabb az éves inflációnál.
A vezérigazgató szerint nem fenyeget az a veszély, hogy a versenyhatóság nem engedélyezi a cég számára a Cora felvásárlását, mert nincsenek monopolhelyzetben, sőt még domináns pozícióban sem.
MTI