Az első rész a grafikai tervezésre vonatkozott, ezt a 400 milliós keretet az E-Press Nyomda Kft. és Pátria Nyomda Kft. - mint közös ajánlattevők - nyerték el.
A második részbe foglalt feladat a PR koncepció kidolgozása, PR és on-line kampányok tervezése, lebonyolítása, továbbá kreatív anyagok gyártása volt. Ennek a 800 milliós résznek a nyertese a HG360 Reklámügynökség Kft. lett.
A médiafelületek foglalását és vásárlását tartalmazó, 1,5 milliárd forint keretösszegű harmadik részt az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte el.
A kvalitatív közvélemény-kutatási feladatok nyertese a Kutatópont Piac- és Véleménykutató Kft., míg a kvantitatív közvélemény-kutatási feladatok nyertese a Századvég Politikai Iskola Alapítvány, valamint a Kód Piac-, Vélemény és Médiakutató Intézet Kft. közös ajánlata lett. Ezek egyenként 100-100 millió forint keretösszegűek.
MTI