A jegyek több mint egyharmada Magyarországon kelt el. A legtöbb bevétel eddig - a hazai eladások mellett - sorrendben az oroszországi, a romániai, a dániai, a németországi és a svédországi értékesítésből származott, tudatta az mfor.hu-val közleményben a társaság.
A Malév hazai kiindulással a menetrendben lévő célállomásainak 95 százalékára kínál kedvezményes jegyeket, amelyeket október 13. és 2009. március 28. közötti utazásra lehet lefoglalni, kivéve a karácsonyt és a szilvesztert.
A légitársaságnak annál is inkább szüksége van sikeres akciókra, mivel a közelmúltban jelentős karcsúsításra, azaz elbocsátásokra, járatok megszüntetésére és gépkivonásokra kényszerült. Ezzel együtt a cég az idei évet is feltehetően sokmilliárdos üzemi szintű veszteséggel zárja, mégha az a vezetés reményei szerint jóval kisebb is lesz a tavalyi év 14,7 milliárdos mínuszánál.
Menedzsment Fórum
300 milliót hozott a Malévnak a Nyerő-kampány
Az első 15 napban 1,2 millió euró (291 millió forint) bevételt generált a Malév számára a szeptember 15-én kezdődött és október 15-ig tartó "Nyerő városok!" című hazai és nemzetközi kampány.