A GVH a határozatban megállapította: az Euronics Magyarország Kft. azzal, hogy megnehezítette az általa reklámozott hordozható számítógépre adott árengedmény megítélését, valamint hogy az általa forgalmazott egyes televíziókat a valósnál nagyobb árkedvezménnyel hirdette meg, továbbá, hogy a "Tud ennél olcsóbbat?" szlogent alkalmazta a 2005. és 2006. évi időszakban, a fogyasztók tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított.
Az Euronics az általa forgalmazott hordozható számítógépet az akciós újságjában, valamint óriásplakáton a következőképpen hirdette: "149.999,- Ft helyett 99.999,- Ft + ÁFA". A GVH a népszerűsítést azért ítélte versenyjogsértőnek, mert az eredeti árról nem tudni, hogy bruttó ár, mivel az akciós ár egyértelműen nettó ár.
A fogyasztó ezért az eredeti árat is nettó árnak vélheti, amelyből következően a kedvezmény nagysága a valósnál kedvezőbb. A fogyasztói megtévesztésre alkalmas magatartást megszünteti az ugyanott olvasható apró betűs magyarázat, ami az Euronics javára írandó, de nem változtat azon, hogy a különböző alapú árfeltüntetés az ajánlata megítélését nehezíti.
A GVH a versenytörvénybe ütközőnek ítélte meg továbbá az Euronics azon reklámját, mellyel az általa forgalmazott két különböző Samsung televíziót népszerűsítette. A vállalkozás nem tudta ugyanis bizonyítani, hogy az általa korábbinak megjelölt árért - melyből állítása szerint árengedményt nyújt - kínálta-e valaha az adott terméket.
A GVH versenyjogsértőnek minősítette a Euronics 2005 második félévi és 2006. évi reklámújságainak "Tud ennél olcsóbbat?" jelszavát, ugyanis a vállalkozás nem tudta bizonyítani, hogy az általa kínált termékek a legkedvezőbb árfekvésűek a piacon.