Túl a 10 milliárdos hip-hop üzleten
Miközben pedig a vállalatok szemérmeskednek, addig az odamondós előadó szövegeiben és videóiban szemérmetlenül hirdeti az általa birtokolt márkákat, a G-Unitot, a Fiddyt és persze saját magát, legyen szó ruháról, cipőről, ékszerről vagy bármi másról. Éppen ez az egyéb kategória aggasztja a "hagyományos" vállalatokat, 50 Cent ugyanis a fejébe vette, hogy fapados mobilcéget hoz létre, G-Mobile néven. Ez pedig olyan ugrás lenne, amelyet a korábban hasonló karriert befutó sztárok sem valósítottak még meg, noha a divat-, a zene- illetve a filmüzletbe, vagy a vendéglátásba már számos híresség belekóstolt. Ha a szórakoztatóipartól ilyen távol eső üzletágban 50 Cent sikeres lesz, az olyan perspektívákat nyithat a fiatalok körében nagy népszerűséget örvendő előadók előtt, amely számos nagymúltú vállalatnak okozhat komoly problémát.

A 2005-ös évben felvételeivel a kiadóknak közel 80 millió dolláros bevételt hajtó sztár megerősítette, újabb videójátékon gondolkodik, és a tavalyi után további filmek forgatásáról döntött. Emellett az olyan, már piacon lévő termékek, mint a G-Unit ruhák forgalmának erősödéséért is mindent megtesz. Mint a BBC-nek nyilatkozva elmondta, az elmúlt három évben komoly fordulatot vett az élete. Belekerült egy "pénzcsináló szerepbe", ám véleménye szerint ez még csak most vesz igazi lendületet. A kétkedőknek és azoknak a cégeknek, amelyek nem számolnak vele pedig azt üzente, hogy nincs olyan dolog, amelyet ha egyszer a fejébe vesz, ne tudna megvalósítani.