1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Alaposan megfogyatkozott a legolcsóbb autók mezőnye, jelenleg már csak hét típust lehet 2 milliónál olcsóbban, harmincat pedig 2,5 millió forintnál kevesebbért venni - írja a szerdai Népszabadság.

Míg 2006-ban még 4 millió forint volt az új autók átlagára, tavaly már megközelítette az 5 milliót, idén pedig már 5,7 millió forintra nőtt.

A mezőny legolcsóbb modelljeit a Renault és a Dacia kínálja: az új Thalia a kedvezményekkel, bónuszokkal akciósan már 1,59 millió forintért is elérhető, a Logan és Sandero ára 1,79 millió forint.

Az autószalonokban nem a készpénzt preferálják: jó néhány modellt csak akkor lehet a listaárnál olcsóbban, akciós áron megkapni, ha nem készpénzre, hanem a márkakereskedő által ajánlott finanszírozási formában vásárolják meg.

Egy másik cikkben arról ír alap, hogy a gyártók alátervezték idei darabszámaikat, ezért olykor fél évnél is többet kell várni a megrendelt új autóra.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!