Jancsó Péter, a társaság elnök-vezérigazgatója az első félévi teljesítmény kapcsán kifejtette, hogy az alapanyagárak növekedése már 2005 elején intézkedéseket sürgetett a versenyképesség megőrzésére. Jelentős költségcsökkentést hajtott végre a társaság, átszervezték a céget, hogy a kemény piaci feltételek között ne áremeléssel kelljen a pozícióikat fenntartani.
Az eredményekhez a kedvező nemzetközi piaci feltételek is hozzájárulnak. A Graboplast a termékeinek a 92 százalékát külpiacokon értékesíti. A lakossági padlótermékeknél elsősorban a kelet-európai piacokon következett be jelentős felfutás, ennek nyomán ebben a szegmensben az idén 4,5 milliárd forintos árbevételt ért el a társaság az első fél évben. Ez több mint 20 százalékos növekedést jelent.
A cég a jelenlegi parkettagyártásának teljes kapacitását képes kihasználni a nyugat- és dél-európai piacok szívóhatása nyomán. Parkettából 2,1 milliárd forintos árbevételt könyvelhetnek el erre a fél évre, ami 50 százalékos növekedésnek felel meg az egy évvel korábbihoz viszonyítva.