
A társaság már most is jelen van az otthoni, illetve az online fotópiacon. Vyomesh Joshi, a HP kép- és nyomtatási csoportjának vezére elmondta, a HP ötvözné nyomtatási és számítógépgyártó portfolióját annak érdekében, hogy a fotókidolgozást vonzóbbá tegyék a viszonteladók számára, és hogy szolgáltatásaikat kiszélesítsék a felhasználók felé.
A lépést az előzte meg, hogy a Kodak és a Fuji cégek megpróbálnak alkalmazkodni az egyre erőteljesebben digitalizálódó fotókidolgozási piachoz. Sok digitális fényképezőgép tulajdonos már nem nyomtatja ki fotóit, hanem azokat a számítógépen vagy online tárolja. Jelenleg a két említett cég dominálja a digitális fotókidolgozás piacát, arról meggyőzni a viszonteladókat, hogy szakítsák meg kapcsolataikat a vezető iparági cégekkel, elég kemény dió lesz a HP számára, írja a Financial Times.
"A HP két egyszerű lépéssel próbálja megváltoztatni a viszonteladók és felhasználók korábbi nézeteit a fotókidolgozásról" - közölte Joshi. Majd hozzátette: "Az első lépés a HP technológiának a használata, mellyel költséghatékonyabb a kiskereskedelmi fotókidolgozás. A másodikban egy olyan szolgáltatási kiegészítést fognak nyújtani, mint a poszterméretű nyomtatás, vagy a keménykötésű fotóalbum."
A HP a tavalyi év során vásárolta fel a Snapfish online digitális képkidolgozással foglalkozó cégek. A vállalat ezzel feladta korábbi elveit, melyekkel a házi nyomtatást próbálták erősíteni.
Kapcsolódó anyagok:
Ügynökséget vált a HP
Több tízezer munkahelyet szüntet meg a HP