2009. szeptember 24. 06:16

A BKV jelenlegi, 12,5 millió forintos szerződése alapján a Helyi Téma 12 megjelenési lehetőséget biztosított - közölte a közlekedési társaság.

A BKV-nak tudatos és átgondolt médiastratégiája van, ahol elsődleges szempont a költséghatékonyság, és az olvasók elérése. Budapestnek két olyan lapja van, amely a legtöbb lakoshoz ingyen eljut: a Metropol újság és a Helyi Téma - írták közleményükben.

A társaság mindkét lappal együttműködik a hirdetések megjelentetése, illetve az utastájékoztatás területén. Autentikus médiakutatók szerint is a Helyi Téma az egy budapesti lakos médián keresztül történő elérésének leghatékonyabb eszköze, mely ingyen eljut minden háztartásba.

A BKV jelenlegi, 12,5 millió forintos szerződése alapján a Helyi Téma 12 megjelenési lehetőséget biztosított - közölték.

Menedzsment Fórum