Az elmúlt évek portfólió bővítése után a kozmetikai gyártó megvásárolná a brit Body Shopot, melyet az üzleti etika világítótornyának tartanak. Ha az üzlet konkretizálódik, akkor az mindkét csoport számára mérföldkő lesz. Anita Roddick, a Body Shop alapítója az üzleti etika példaképe, cégének reklámjai a LOréal szépségstandardjaival szöges ellentétben állnak.

Jean Paul Agon szerint a LOréalnak felvásárlásokkal is szélesítenie kell spektrumát. Ezért az üzlet, mellyel a Body Shop 50 országban jelen lévő, 2000-es bolthálózata kerülne francia kézre, óriási előrelépés lenne a cég számára. A vállalat ugyanis a kezdetek óta termékeinek nagy részét (Garnier, Kérastase, Lancôme, Vichy) hipermarketekben, gyógyszertárakban, parfümériákban és fodrászatokban értékesítette.
A LOréal folyamatosan vizsgálja a piacot a lehetséges akvizíciók miatt, a Body Shop is egy potenciális célpont lehet, derül ki a cég egyik közleményéből. A Body Shop a londoni tőzsdén jegyzett cég, ezért ha a franciák komolyan gondolják, akkor érdeklődésüket törvényi keretek közé kell szorítaniuk. Ám jelenleg még egy döntés sem született, illetve egy megkeresés sem történt a Body Shop felé. A társaság tegnap 830 millió eurót ért a londoni tőzsdén, írja a Le Figaro.
"A felvásárlással a LOréal vásárlóit egy új csatornán keresztül is elérné, mely egy aranybánya" - közölte Guillaume Jonglez, a viszonteladói hálózat vezetője.
Kapcsolódó anyagok:
Szellemi termékeknek minősítik a parfümöket
Parfümházasságot kötött a LOréal és a Diesel