A Body Shop az 1980-as években élte fénykorát, majd később, amikor riválisai is hasonló termékeket kezdtek forgalmazni, vesztett piaci részesedéséből. Az utóbbi időben azonban újra talpra állt a társaság, s jelenleg kétezernél is több boltja van ötvenhárom országban - írja a BBC News. Januárban a cég részvényeinek értéke csaknem 20 százalékkal esett, miután a vártnál alacsonyabb brit és amerikai eladásokról adott számot a karácsonyi időszakban.
Sir Lindsay Owen-Jones, a LOréal elnöke elmondta, hogy a cégek közötti partnerséget kézenfekvő lépésnek tartja. A Body Shop alapítói, Anita és Gordon Roddick várhatóan nagyjából 130 millió fontot kaszálnak az üzleten. A vállalat 18 százalékát jelenleg is birtokló alapítók tanácsadói pozícióban vannak a társaságnál, s a LOréal illetékeseinek elmondása szerint meg is tartják e tisztségüket.
Az üzletet a brit cég vezetése is üdvözölte: Anita Roddick úgy nyilatkozott, hogy a társaság ennél szebb ajándékot nem is kaphatott volna fennállásának harmincadik évfordulójára. A lelkesedés nem meglepő, hiszen a franciák ajánlata 34,2 százalékkal magasabb, mint a Body Shop február 21-i - az akvizícióval kapcsolatos spekulációk előtti - részvényárfolyama.