1p

A mai napon jelentette be a telekommunikációs óriás, hogy megválik marketing főnökétől, Peter Bamford-tól. A cég a szakemberrel való szakítást a lassuló növekedéssel magyarázza, mely a japán részleg eladásához is vezetett.

A Vodafone szeretné növekedési ütemét újból régi fényében látni, ezért akár komoly áldozatokra is képes. Ennek a törekvésnek esett áldozatául Peter Bamford, marketing-igazgató is. Az ügy hátterében a jelenlegi vezérigazgató, Arun Sarin és elődje, Sir Christopher Gent vitája áll, akit a közelmúltban választottak meg tiszteletbeli elnöknek. Utódot nem jelöltek meg a cégnél, de ideiglenesen Frank Rovekamp, a cég globális marketingjéért felelős igazgató veszi át a pozíciót - írta a BBC.

A cég szándékait mi sem bizonyítja jobban, mint hogy hétfőn megvált japán részlegétől. Mint ahogy arról az mfor.hu korábban beszámolt: a Vodafone eladja japán egységét - négyéves erőlködés után - a Softbank Corp. internet-kommunikációs konglomerátumnak. Egyes források szerint akár 17 milliárd dollárt is elérő üzlet azt is jelenti, hogy immár az utolsó külföldi társaság is elhagyta a japán mobilhálózatok piacát.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!