A Vodafone mindaddig nem indít új hirdetési kampányt a TV2-n és a tervezettek előkészítését is felfüggeszti, amíg a csatorna nem tesz eleget ígéretének a botrányos Éden Hotel epizóddal kapcsolatban – közölte a telekommunikációs cég.
Ez komoly csapás a csatornának, ugyanis a Vodafone a TV2 több százmilliós nagyságrendű hirdetője. A cég csak akkor szerződik újfent a csatornával, ha az az üggyel kapcsolatos belső vizsgálatának eredményét transzparens módon nyilvánosságra hozza, és világos állásfoglalásban garantálja, hogy a jövőben műsoraiban a női jogokat maximális tiszteletben tartja és tartatja, valamint mindent megtesz az ezzel kapcsolatos törvények és etikai normák betartása és betartatása érdekében.
A Vodafone elfogadhatatlannak tartja, hogy a műsor készítői nem nyújtottak azonnal segítséget a bántalmazott nőnek.
A TV2 amellett, hogy komoly presztizsveszteséget szenvedett el az említett műsor miatt, még a nézettség sem úgy alakul, ahogy azt elképzelhették a csatornánál.
mfor.hu