
Az elmúlt időszakban létesített üzemeit a kelet-európai országokba helyezte a cég, a jövőben azonban az éles versenyben lehet, hogy további költségcsökkentő lépéseket kell hozni - vélekedett a PSA vezérigazgatója a WirtschaftsWoche című lapnak nyilatkozva. Ennek egyik lehetséges módja a menedzser szerint néhány nyugati egység leállítása.
Nincs egyedül a problémáival a PSA, ám szakértők szerint némileg jobb helyzetben van, mint az európai piacvezető Volkswagen. A németek is gyárbezárásokban, és elbocsátásokban gondolkoznak, miközben a közelmúltban sikerült megállapodni a munkaidő növeléséről a dolgozókkal. Igaz a PSA-nál legalább nincsenek feles kapacitások, hiszen a nyugat-európai üzemeik kihasználtsága az igazgató szerint 102 százalékos, ez pedig sokkal jobb helyzetet mutat, mint a VW-nél jellemző 80 százalékos ráta.
Az interjúban a vezérigazgató azt is elmondta, hogy saját minijeikre -, mint a C1- fognak koncentrálni, és biztosan nem fognak ajánlatot tenni a DaimlerChrysler többségi tulajdonában lévő Smartra.