2p

A jómódú és az internetet aktívan használó amerikaiak még akkor sem szeretik, ha a cégek SMS-ben küldenek nekik különféle ajánlatokat, ha egyébként kifejezetten nekik szóló luxus márkák termékeiről van szó.

Az évi 150 ezer dollárnál (33 millió forint) többet kereső amerikaiak túlnyomó többsége, mintegy 83 százaléka kifejezetten ellenzi, hogy a luxusmárkák marketingesei szöveges üzenetben küldjenek számukra különféle ajánlatokat. Még az új technológiákra nyitott fiatalabb generáció tagjainak is csak negyede nyilatkozott úgy, hogy nem zavarják őket a mobiljukon felugró reklámüzenetek – írja az emarketer.com a Luxury Institute kutatási eredményeire hivatkozva.

Más a helyzet az e-mail üzenetekkel, amelyekkel már a gazdagok fele kibékül, hiszen az valóban jóval kevésbé nyomul be intimszférájukba, mint egy szöveges üzenet. Sőt a fiatalabbak még nagyobb arányban, több mint 60 százalékban fogadnak szívesen e-maileket a luxusmárkáktól.


Érdekes, hogy az internetes vásárlás nem igazán közkedvelt a jómódúak körében, különösképpen, ha luxustermékekről van szó. Saját bevallásuk szerint nem igazán fogja meg őket a monitor képernyőjén megjelenő áru, fontos, hogy élőben lássák, esetleg megfoghassák azokat. Mindössze 22 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy a neten böngészve keresi a megfelelő terméket, majd pedig elmegy a boltba és megveszi. 15 százalék pont fordítva tesz. A boltban nézelődik, majd online veszi meg. Ez utóbbi alacsony arány részben annak köszönhető, hogy a nagyobb értékű kifizetéseket az ember inkább személyesen végzi, illetve sokan azonnal szeretnék kézbe fogni új szerzeményüket.

Szász Péter
mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!