A játékos kedvű és szerepelni vágyó McDonalds rajongóknak nincs más dolguk, mint 100 szó terjedelemben elmondani azt, amit a legjobban imádnak az életben. Legyen az egy hétköznapi hobbi, extrém sport, szenvedély vagy könnyed kikapcsolódás. A szöveg mellé digitális képet kell csatolni, amely jól illusztrálja a leírtakat. A szervezők mindenféle - akár a hagyományostól eltérő - ötletet szívesen várnak - áll a vállalat mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményében.
A kampányba a hazai részleg is bekapcsolódik, így április 24-től a gyorsétterem magyar rajongóinak is megadatik a lehetőség, hogy a világ egyik legismertebb márkájának reklámarcai legyenek. A játékban való részvétel lehetőségét az étteremhálózat április 24. és június 5. között a papírzacskókon megjelenő kommunikációval népszerűsíti.
A játék június 5-ig tart, a szervezők eddig várják a személyes beszámolókat. A beérkezett fotók és történetek alapján a cég 25 győztest hirdet ki, akik nyáron Londonba repülhetnek, ahol már igazi sztárként pózolnak majd a profi fotósok előtt. A kiválasztottakat ábrázoló csomagolások 2007-ben jelennek meg a társaság éttermeiben.