Az ügyvédi szervezet elnöke érdemi döntést csak jövőre vár. Bánáti szerint bizonyos finomításokra, pontosításokra mindenképpen szükség van, mert az etikai szabályzat megszületése óta lezajlott technikai fejlődéssel (például honlapok megjelenése) a jelenlegi szabályozás nem tud lépést tartani.
A GVH egy ügyvédi iroda kérésére kezdett vizsgálódni, amely azt nehezményezte, hogy a saját honlapjára nem tehet fel különböző ügyvédi tevékenységet népszerűsítő szövegeket. Az elnökségi állásfoglalás ugyanis előírja, hogy az ügyvédi honlap tartalma nem szolgálhatja az ügyvéd, illetve szolgáltatásának népszerűsítését, vagy egyéb reklámcélt. A korlátozást erősíti az állásfoglalás azon szabálya is, amely tiltja a gazdasági reklámnak minősülő megjelölés használatát. A GVH úgy látta, hogy a MÜK etikai szabályzatának az ügyvédek reklámozási gyakorlatára vonatkozó egyes rendelkezései, valamint a MÜK-elnökségnek az ügyvédek internetes honlapja tartalmát meghatározó állásfoglalásának egyes pontjai a magyar és a közösségi versenyjogba ütköznek.
Bánáti szerint az ügyvédi reklámozás kényes kérdés: a titoktartás egyértelmű, így ennek következtében nem lehet referencialistát készíteni, korábbi és jelenlegi ügyfelekre hivatkozni, vagy összehasonlítást végezni. Úgy véli, csak az irodák kis részének áll érdekében a teljes liberalizáció, és nincs ez irányú nyomás a kamarában.
Máthé Balázs, a Máthé Ügyvédi Iroda alapító-vezetője szerint a gazdasági és polgári jog területén olyan, azt megfizetni képest irodáknak állna érdekében a direkt reklám, amelyek alapvetően egyszerű és nagyszámú jogi szolgáltatást nyújtanak fő profilként: ilyen lehet például a cégalapítás és állandó cégképviselet, a magáncélú ingatlanok adásvétele, illetve a társasház-alapítás - olvasható a Világgazdaságban.