1p

A brit Tesco Richard Brashert, kereskedelmi vezetőjét nevezte ki a marketing-igazgatói posztra. Brasher Tim Masont követi a székben, aki a szupermarket-lánc amerikai tevékenységét irányítja.

Az új marketing-vezér korábban Mason második számú embere volt. A kinevezésről szóló sajtóértesüléseket a Tesco szóvivője is megerősítette. Majd hozzátette, hogy Brasher korábbi pozícióját is megtartja, hatásköre csak az Egyesült Királyságra korlátozódik, mivel a globális marketing tevékenységet még mindig Mason igazgatja, írja a Brandrepublic.

Brasher abszolút befutó volt az igazgatói posztért, a Tesco is próbálta minél hamarabb helyettesíteni a távozó Masont, aki már jelenleg is az Egyesült Államokban dolgozik.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Tőkét emelt a magyar Tesco
Nemzetközi szinten kicsi a Tesco

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!