A zsűri döntése alapján az első tízbe került a Budapest Bank "Egy forintos vállalkozói számlacsomag" hirdetése, amelyre kreatív megoldásként minden Metro újságban egy 1 forintos érmét ragasztottak; a Pannon eredeti címlap elé helyezett egész oldalas címlaphirdetése; az Erste Bank "rózsaszín malackás" öntapadós hirdetése; a UPC különleges formájú reklámja; a Deichmann Cipőkereskedelem kreatívja, amely Elefantenes öntapadós hirdetésével egy belső "folytatásra" irányítja a figyelmet; a Malév Szabadjárat öntapadós jegyzetlap típusú hirdetése; az OTP belső oldalon elhelyezett háromszög hirdetése; a Libri öntapadós felülete, amely egyben könyvvásárlási kuponként is funkcionált; a Metro kreatív hirdetési portfóliójának egyik legújabb hirdetésformáját használó Erste Bank dupla háromszög hirdetése, végül pedig a CIB Bank "fodrászos" hirdetése, amelyhez szintén az öntapadó emlékeztető formát használták. A tavaly hazánkban is nagy sikernek örvendő globális kreatív megmérettetésen idén 62 hirdetés vett részt, amelyek 2005 és 2006 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában. A zsűrit idén is neves reklámszakemberek alkották: Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Fabricius Gábor a Republic of Art kreatív igazgatója, Simon Zoltán a Café Creative kreatív igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson média igazgatója, Róna Márta, az OMD média igazgatója, Megyer Örs az Önszabályozó Reklám Testület elnöke és Hivatal Péter a Metro hírújság vezérigazgatója.
A legkreatívabb hirdetést keresi a Metro
Az idén másodszorra megrendezett Metro Global Print Awards magyarországi fordulóján június 1-jén hétfős szakmai zsűri válogatta ki a tíz legjobb, azaz legkreatívabb hirdetést. A következő fordulóban az olvasókon a sor.