3p

Az idén másodszorra megrendezett Metro Global Print Awards magyarországi fordulóján június 1-jén hétfős szakmai zsűri válogatta ki a tíz legjobb, azaz legkreatívabb hirdetést. A következő fordulóban az olvasókon a sor.

A zsűri döntése alapján az első tízbe került a Budapest Bank "Egy forintos vállalkozói számlacsomag" hirdetése, amelyre kreatív megoldásként minden Metro újságban egy 1 forintos érmét ragasztottak; a Pannon eredeti címlap elé helyezett egész oldalas címlaphirdetése; az Erste Bank "rózsaszín malackás" öntapadós hirdetése; a UPC különleges formájú reklámja; a Deichmann Cipőkereskedelem kreatívja, amely Elefantenes öntapadós hirdetésével egy belső "folytatásra" irányítja a figyelmet; a Malév Szabadjárat öntapadós jegyzetlap típusú hirdetése; az OTP belső oldalon elhelyezett háromszög hirdetése; a Libri öntapadós felülete, amely egyben könyvvásárlási kuponként is funkcionált; a Metro kreatív hirdetési portfóliójának egyik legújabb hirdetésformáját használó Erste Bank dupla háromszög hirdetése, végül pedig a CIB Bank "fodrászos" hirdetése, amelyhez szintén az öntapadó emlékeztető formát használták. A tavaly hazánkban is nagy sikernek örvendő globális kreatív megmérettetésen idén 62 hirdetés vett részt, amelyek 2005 és 2006 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában. A zsűrit idén is neves reklámszakemberek alkották: Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Fabricius Gábor a Republic of Art kreatív igazgatója, Simon Zoltán a Café Creative kreatív igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson média igazgatója, Róna Márta, az OMD média igazgatója, Megyer Örs az Önszabályozó Reklám Testület elnöke és Hivatal Péter a Metro hírújság vezérigazgatója.

A tíz döntős hirdetés közül a Metro hírújság olvasói szavazhatják meg, hogy melyik kettő kerüljön a nemzetközi döntőbe. Így a szeptember 6-i stockholmi díjkiosztón a magyar győztesek is ott lehetnek, ahol a legjobb hirdetés "A világ legkreatívabb, Metróban megjelent hirdetése" címen túl ismét nemzetközi hirdetési felületekhez jut. "Az első helyezett 1/1 oldalas, színes hirdetési felületet kap abban a 21 országban, ahol a Metro megjelenik, összesen 380 000 EUR értékben, a második helyezett hatszor, a harmadik pedig négyszer 1/1 oldalon ingyenesen hirdethet saját országában. A magyar döntő első két helyezettjét a magyar kiadásban megjelenő 1/1 oldal hirdetési felülettel, gratuláló hirdetéssel, az MGPA microsite-ján való kiemeléssel, valamint a hirdetésben szereplő márka képviselőinek járó, két fős Európába szóló Malév repülőjeggyel jutalmazzák.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!