3p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közelmúltban zárult le az eddigi legnagyobb ügyfélkapcsolati rendszer (CRM) bevezetés a magyarországi informatikai piacon. A KFKI Csoport az LLP cég által képviselt kanadai fejlesztésű Pivotalt választotta.

A társaságnál csoportszinten összességében 200 millió forintos nagyságrendűre tervezett beruházás keretében az üzembe helyezés első nagy szakasza zárult le a hálózati integrációval foglalkozó leányvállalatnál, az LNX Rt-nél. A bevezetést a kanadai Pivotal Co. kelet-közép-európai képviselője, az LLP Budapest Kft., és az LNX Rt. közösen végezte.

A beruházás a belső folyamatszervezés, az oktatás, a projektvezetés, az adatbázis-építés költségeit, valamint az LLP által biztosított tanácsadói, tervezői-fejlesztői munkákat és a szoftver költségét foglalja magában. A szoftverrel kapcsolatos tervezési és fejlesztési munkákat a termékbevezetés során alapvetően az LLP végezte, míg a specifikációról, a minőségbiztosításról, a projekt vezetéséről elsősorban az LNX és más a KFKI-hoz tartozó szakemberek gondoskodtak.

A KFKI Csoport még az idén a Csoportba tartozó többi vállalatnál is kiépíti a Pivotalra alapozott ügyfélkapcsolati rendszert. Az ezzel kapcsolatos munkálatok már folynak, a projekt menedzselését az év hátralévő részében az LNX-től a KFKI tanácsadó cége a Consero Kft. vállalja át.

Már használatba vették a mintegy 100 felhasználót kiszolgáló rendszer kereskedelmi és marketing moduljait a KFKI Csoport központjában és az LNX Rt-nél. Az installált rendszer nemcsak a kereskedelmi és marketing, hanem az ügyfélszolgálati feladatokat lefedő modulokat is tartalmazza. Az ügyfélkapcsolatra fordított beruházástól a KFKI Rt-nél csoportszinten hatékonyabb kommunikációt, összehangoltabban bonyolítható marketing és értékesítési akciókat, valamint az ügyfelek megszerzésére és megtartására irányuló eredményesebb munkát várnak. A több száz fős, több önálló cégből álló vállalatcsoportnál különösen nagy a jelentősége az értékesítés összehangolásának. A KFKI számára továbbá azért is fontos a CRM megoldás, mert a bevezetés révén a projektmenedzsmentet végző vállalatánál, az LNX Hálózatintegrációs Rt-nél is jelentős CRM projekttapasztalat halmozódik fel.

Teljesítmény tekintetében a Pivotal CRM rendszer felveszi a versenyt a nagy konkurensek hasonló termékeivel - akár az azonnal használható beépített funkciókra, akár a testreszabással kialakítható sajátosságokra gondolunk. Az előbbire jó példa az adatok listázására, lekérdezésére, csoportosítására szolgáló beépített Pivotal-eszközkészlet, utóbbira pedig a KFKI által alkalmazott kifinomult értékesítési módszertan szoftveres támogatása.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!