1p

Egyre népszerűbb az internetes bevásárlás a németek körében: az idei első félévben több mint 7,2 milliárd dollár értékben szereztek be árukat elektronikusan, ez 16 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest - állapítja meg a GfK piackutató felmérése.

Az első hat hónapban több mint 600 ezerrel bővült az interneten vásárlók tábora a legnagyobb európai gazdaságban, és ezzel 21,1 millióra nőtt a számuk. Az egy vásárlóra jutó vásárlási érték közel kilencszeresére nőtt: 39 euróról 343 euróra.

Az online vásárlások alkalmával egyre keresettebbek a drágább termékek, szolgáltatások: így az utazások, érmék, vagy antik műtárgyak.

A GfK piackutató 10 ezer, 14 évnél idősebb német körében végzett reprezentatív felmérése alapján állította össze első félévi kimutatását.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!