2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Heineken pénteken megteszi első komoly próbálkozását az online marketing világában. A cég a legnagyobb weboldalakon fogja reklámozni a fiatalabb korosztály számára megalkotott legújabb sörét.

Heineken Premium Light

A Heineken Premium Light netes bemutatása egy újabb jele annak, hogy a sörfőzdék - amelyek tradicionálisan a legnagyobb költők a tévés reklámozás terén - egyre inkább a kevésbé hagyományos média felé fordulnak. Az amerikai sörpiac 2,5 százalékával rendelkező cég új termékét többek között a Yahoo, az MSN és az ESPN oldalain fogják felugró ablakos (pop-up) hirdetések segítségével népszerűsíteni.

Az Anheuser-Busch múlt hónapban tette először elérhetővé a Super Bowlra készült reklámjait az AOL és a Google erre alkalmas weboldalain. A hirdetések megjelenésük óta 300 ezer körüli letöltést értek el.

A Heineken 50 millió dollárt költ az új sörfajta beindítására, ami rekordösszegnek számít. Ezenkívül a mostani lépés az első, amellyel a társaság zászlóshajójának számító, zöld üveges Heineken söréhez nyúl hozzá. A Premium Lighttal a cég a 18-29 éves alkoholfogyasztókat célozza meg, s marketing-stratégiájában olyan üzenetet közvetít, mely szerint trendi a mindenhol megtalálható tömegitalok helyett felsőbb kategóriás, drágább sört fogyasztani - írja a Financial Times. A Heineken Premium Light mintegy 400 ezer hektoliterrel növeli majd a vállalat termelését, amely összesen nagyjából 6 millió hektoliterre tehető évente.

Az Egyesült Államok sörpiacának felét az olyan csökkentett alkoholtartalmú termékek teszik ki, mint a Miller Lite vagy a Bud Light. A Heineken abban bízik, hogy egy minőségi light sörrel fiatal fogyasztókat hódíthat el a boroktól és égetett szeszektől. A társaság amerikai üzleteinek megváltását is az új sörtől reméli, ott ugyanis tavaly csökkentek a cég eladásai a kiélezett verseny miatt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!