A fogyasztáshoz kapcsolódó értékek tekintetében nincs éles különbség a két nem között. A megkérdezettek mintegy 80 százaléka szavaz inkább a beolvadásra - ők azok, akik nem igazán szeretnek "kilógni a sorból", fogyasztásukban követik a többséget, és nem számít nekik, hogy "másnak esetleg már van ugyanolyan". Kissé meglepően a nők között kisebb arányban (80 százalék) vannak jelen azok, akik inkább azzal az elvvel értenek egyet, miszerint "azt kell megvenni, amire szükség van". A férfiak mintegy 85 százaléka van ezen a véleményen, míg a maradék 15 százalék szerint "azt kell megvenni, ami tetszik". Mindkét nem képviselőinek közel 55 százaléka vallja, hogy mindig figyel környezete véleményére, és kisebbséget jelentenek azok, akik "nem figyelnek a locsogásra".
Míg a megkérdezett hölgyek mintegy fele állítja azt, hogy számára a vásárlás örömöt jelent, addig megközelítően 65 százalékuk ért egyet a fogyasztás csökkentésének szükségességével. A férfiak mintegy 58 százaléka inkább a minőséget helyezi előtérbe a mennyiséggel szemben, míg a nőknél kissé alacsonyabb, 50 százalék körüli ez az arány.

A jövő ideális itala a nők és férfiak közel azonos aránya szerint egyértelműen az, amely "megtízszerezi a szellemi képességeket". Érdekes, hogy "széppé tevő ital" - bár nagyobb arányban vennének a nők, mint a férfiak - a hölgyek esetében is utolsó helyre szorult, és csupán 10 százalékuk jelölte meg ezt kívánatos jellemzőként. A jövő ideális élelmiszere tízből hat nő és ugyannyi férfi szerint is: "tartósítószert és adalékanyagot nem tartalmazó bioélelmiszer". A jövő ideális ruhaanyagával kapcsolatosan pedig a kényelmi szempont dominál: a nők és férfiak leginkább olyan anyagot vennének szívesen, "amely egy új szálnak köszönhetően gyűrhetetlen és vasalást nem igényel".
A GfK Életstílus kutatás eredményei szerint Magyarországon általában erős a biztonságra, a nyugalomra való törekvés a felnőtt lakosság körében, ám ezek az értékek még erősebben jelennek meg a nők esetében. A férfiak ugyanakkor Magyarországon a karrierre és az anyagi jólétre fogékonyabbak. A megkérdezett nők mintegy 85 százaléka számára fontosabb családja, mint önmaga.
Míg a férfiak saját bevallásuk szerint inkább a jelenre összpontosítanak, addig a nők figyelme nagyobb arányban irányul a jövőre. A megkérdezettek több mint háromnegyede - nők és férfiak egyaránt - elfogadja a dolgokat úgy, ahogy alakulnak, és nem keresik mindig az újat. A nőkre az is jellemzőbb (48 százalékos arányban), hogy szeretnek elszakadni, elmenekülni a realitástól, például szeretik, ha a TV kiragadja őket a hétköznapokból.