Az AirBridge szándéka az előző privatizációs eljáráshoz képest nem változott - mondta Borisz Abramovics. A titoktartási kötelezettségre hivatkozva az ajánlatuk részleteiről nem nyilatkozott, csak annyit mondott, hogy a magyar légitársaságnak nagyon gyorsan 30-50 millió dollár tőkejuttatásra lesz szüksége a likviditás fenntartásához. A további tőkejuttatás attól függ, hogy az ÁPV milyen forgatókönyvet fogad el.
Hozzátette: az érdekeltségében lévő AirUnion orosz légitömörülésnek európai piacot jelentene a magyar nemzeti légitársaság, a Malévnek pedig terjeszkedést Oroszországban, valamint Kelet- és Dél-Ázsiában. A légitársaság akkor hatékony, ha az ülőhely-kihasználtság - utalva a Malév repülőgépeinek férőhely-kihasználtságára - nem 60 százalékos, hanem legalább 72-74 százalékos - mondta az üzletember.
Borisz Abramovics emlékeztetett arra, hogy a statisztikai adatok szerint minden új járat évi harmincezer utast "generál", erre alapozza azt, hogy az AirUnionnal szövetségben jelentősen nőne a Malév utasforgalma is.