Az Abramovics kisebbségi tulajdonában lévő, és a Malév megvételére készülő AirBridge Rt. egyik vezetője, Leonov Péter elmondta: ugyan a cégvezetés gyakorlatilag lecsupaszította a Malévet, ők még mindig érdeklődnek iránta, bár az ár bizonyosan más lesz, mint az egyes üzletágak eladása vagy kiszervezése előtt. Ilyen helyzetben az AiRUnion más légitársaságokat is kénytelen vizsgálni, köztük a cseh CSA-t.
Leonov tájékoztatása szerint az AiRUnionról szóló elnöki rendelet jóváhagyási eljárása jól halad, befejezése még a nyáron várható, s akkor már egységes új vállalat lehet az öt céget tömörítő csoportosulás, amely a második helyre ugorhat az orosz légipiacon. A szövetség négy regionális központtal rendelkezik és flottája több mint száz repülőgépből áll.
A Lufthansával is társulhat Abramovics cége
Az orosz tömörülésnek még egy német partnere is lehet, a Lufthansa légitársaság, amely folyamatosan az általa vezetett Star Alliance globális csoportosulásba csábítja az AiRUniont. Az AiRUnion még nem mondott igent a Lufthansának, hiszen ha megveszi a Malévet, akkor a versenytárs OneWorld szövetséggel kerül szorosabb kapcsolatba - írja a Világgazdaság.