A reklám visszafelé lejátszva egy kódot tartalmaz, melyért a reklámozott új szendvicset kapjuk meg a legközelebbi étteremben. Nem mindegyik reklám tartalmazza azonban a titkos kódot, így ha ingyen akarunk szendvicset fogyasztani, akkor több reklámot vagyunk kénytelenek végignézni.
A reklámok, melyek többek között a téli olimpia adásai alatt is futnak arra szolgálnak, hogy a tévé-távirányító és az Amerikában igen népszerű DVR (digital video recorder) ellenére is végignézze a fogyasztó a reklámot. A DVR egy digitális videó, mellyel felveszik a műsort a tévéről és a felvett változatot nézik, amely az eredeti műsortól csak pár perccel tér el, így a reklámokat át tudják tekerni.
A szakemberek az ötletet kitörő lelkesedéssel fogadták. Szerintük sikere abban rejlik, hogy a néző interaktív kapcsolatba kerül a reklámmal - írta az MSNBC.