1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Kentucky Fried Chicken (KFC) gyorsétteremlánc újszerű ötlettel rukkolt elő Amerikában, hogy rábírja az embereket tévéreklámja végignézésére. Az újítás nem csak arra hivatott rábírni a fogyasztókat, hogy megnézzék a cég reklámját, hanem arra is, hogy rögzítsék azt.

A reklám visszafelé lejátszva egy kódot tartalmaz, melyért a reklámozott új szendvicset kapjuk meg a legközelebbi étteremben. Nem mindegyik reklám tartalmazza azonban a titkos kódot, így ha ingyen akarunk szendvicset fogyasztani, akkor több reklámot vagyunk kénytelenek végignézni.

A reklámok, melyek többek között a téli olimpia adásai alatt is futnak arra szolgálnak, hogy a tévé-távirányító és az Amerikában igen népszerű DVR (digital video recorder) ellenére is végignézze a fogyasztó a reklámot. A DVR egy digitális videó, mellyel felveszik a műsort a tévéről és a felvett változatot nézik, amely az eredeti műsortól csak pár perccel tér el, így a reklámokat át tudják tekerni.

A szakemberek az ötletet kitörő lelkesedéssel fogadták. Szerintük sikere abban rejlik, hogy a néző interaktív kapcsolatba kerül a reklámmal - írta az MSNBC.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!