
A GlobalPlaza.hu közleménye szerint akciórendőrségük feladata szúrópróbaszerűen meggyőződni arról, hogy az áruházláncok, hipermarketek akciós újságaiban szereplő termékek megvásárolhatók-e vagy sem, és ezeket a tapasztalatokat megossza az internetező vásárlókkal.
Az akciórendőrség hétről-hétre véletlenszerűen kiválaszt egy-egy áruházat, amely referenciául szolgál a megfigyelésben. A "kommandó" az áruházakban próbavásárlásokkal állapítja meg, hogy valóban lehet-e a meghirdetett terméket kapni, van-e belőle azonnal megvásárolható termék vagy sem.
Az oldal újdonsága az is, hogy a látogatók mostantól értékelhetik az áruházláncokat, hipermarketeket, plázákat, üzletházakat, továbbá azok üzleteit is: valamennyi esetében öt szempont alapján pontozhatnak.
A portál 2005. februári elindítása óta Magyarország elsőszámú és egyetlen olyan vásárlást előkészítő internetes oldala, amely az áruházláncok és hipermarketek akcióit, illetve a bevásárlóközpontok, plázák ajánlatait bemutatja. Havonta több mint 100 ezer potenciális vásárlót ér el. Az oldal 2005 őszén elnyerte a Magyar Marketing Szövetségtől az "Év Honlapja 2005" különdíjat.