A több mint 20 országban jelen lévő vállalatcsoport az elmúlt néhány hónap során határozott célok és elvárások mentén kereste a minden szempontból legmegfelelőbb cégvezetőt a Gemius Hungary élére, miután Ács Tamás, annak alapító projektvezetője ez év márciusától a nemzetközi csapatban folytatja pályafutását, a gemiusDirectEffect ügynökségi adszerver termékmenedzsereként, áll a társaság közleményében.
Ambruszter Géza nemcsak közismert, de elismert szakember is a hazai internetes piacon. Több mint 12 éves online szakmai pályafutása során a telekommunikációs szegmens meghatározó vállalatainál tevékenykedett kiemelt feladatkörökben: a Matávnál (mai Magyar Telekom) 4 évig mint média- és stratégiai menedzser, majd a T-Systemsnél mint projektmenedzser, a Pannonnál (mai Telenor) pedig 2 évig volt business analyst.
Ügyféloldalon szerzett tapasztalatait a szakember 2007-től napjainkig elsősorban ügynökségi oldalon kamatoztatta. Az OMD-nél (Omnicom Group) szenior digitális médiatervezőként olyan ügyfeleken dolgozott, mint a Vodafone, a Citroën, a Henkel, vagy a Cetelem. Innen a ZenithOptimediához (Publicis Groupe) hívták, ahol megalapította és 3 évig vezette a csoport digitális divízióját, a Zed digitalt, főbb ügyfelei pedig a Toyota, a Sanofi-aventis, a British Airways, a Nestlé, ill. az Electrolux voltak. Ebben a pozícióban úttörőként tette meg azt a lépést, hogy összevonta az offline és online médiatervezést oly módon, hogy az offline tervezőket kiképezte a digitális médiatervezés rejtelmeire. A Gemius Hungary cégvezetői pozíciójába a Carnation Group-tól érkezett, ahol másfél évig töltötte be a médiavezető pozíciót. Itt már nemcsak a digitális, hanem az offline megjelenésekért is felelt (főbb ügyfelek: Coca-Cola, Telenor).
Pályafutása során Ambruszter Géza, számtalanszor bizonyította kiváló szakértelmét, ügyfélközpontú és stratégiai szemléletmódját. Konferenciákon meghívott előadóként szerepelt és oktatott felsőoktatási intézményekben. Ugyanakkor aktívan tevékenykedett a szakmai közösség munkájában is, pl: az IAB Hungary (Interactive Advertising Bureau) oktatási-, ill. mobil munkacsoportjában, továbbá tagja volt a hazai online közönségmérésre tendert kiíró bizottságnak, majd a nyertest felügyelő gIA Szakmai Bizottságnak is.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.