3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ambruszter Géza személyében találta meg magyarországi csapatának cégvezetőjét a Gemius S.A. nemzetközi cégcsoport.

Ambruszter Géza

A több mint 20 országban jelen lévő vállalatcsoport az elmúlt néhány hónap során határozott célok és elvárások mentén kereste a minden szempontból legmegfelelőbb cégvezetőt a Gemius Hungary élére, miután Ács Tamás, annak alapító projektvezetője ez év márciusától a nemzetközi csapatban folytatja pályafutását, a gemiusDirectEffect ügynökségi adszerver termékmenedzsereként, áll a társaság közleményében.

Ambruszter Géza nemcsak közismert, de elismert szakember is a hazai internetes piacon. Több mint 12 éves online szakmai pályafutása során a telekommunikációs szegmens meghatározó vállalatainál tevékenykedett kiemelt feladatkörökben: a Matávnál (mai Magyar Telekom) 4 évig mint média- és stratégiai menedzser, majd a T-Systemsnél mint projektmenedzser,  a Pannonnál (mai Telenor) pedig 2 évig volt business analyst.

Ügyféloldalon szerzett tapasztalatait a szakember 2007-től napjainkig elsősorban ügynökségi oldalon kamatoztatta. Az OMD-nél (Omnicom Group) szenior digitális médiatervezőként olyan ügyfeleken dolgozott, mint a Vodafone, a Citroën, a Henkel, vagy a Cetelem. Innen a ZenithOptimediához (Publicis Groupe) hívták, ahol megalapította és 3 évig vezette a csoport digitális divízióját, a Zed digitalt, főbb ügyfelei pedig a Toyota, a Sanofi-aventis, a British Airways, a Nestlé, ill. az Electrolux voltak. Ebben a pozícióban úttörőként tette meg azt a lépést, hogy összevonta az offline és online médiatervezést oly módon, hogy az offline tervezőket kiképezte a digitális médiatervezés rejtelmeire. A Gemius Hungary cégvezetői pozíciójába a Carnation Group-tól érkezett, ahol másfél évig töltötte be a médiavezető pozíciót. Itt már nemcsak a digitális, hanem az offline megjelenésekért is felelt (főbb ügyfelek: Coca-Cola, Telenor).

Pályafutása során Ambruszter Géza, számtalanszor bizonyította kiváló szakértelmét, ügyfélközpontú és stratégiai szemléletmódját. Konferenciákon meghívott előadóként szerepelt és oktatott felsőoktatási intézményekben. Ugyanakkor aktívan tevékenykedett a szakmai közösség munkájában is, pl: az IAB Hungary (Interactive Advertising Bureau) oktatási-, ill. mobil munkacsoportjában, továbbá tagja volt a hazai online közönségmérésre tendert kiíró bizottságnak, majd a nyertest felügyelő gIA Szakmai Bizottságnak is.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!