Az olasz márkán belül viszonylag új divíziót jelentenek a bútorok és a lakáskiegészítők (az első kollekció alig öt éve jelent meg), ellenben a növekedés ezen a területen az egyik legdinamikusabb.
A terjeszkedés alapja az önálló boltok mellett a lakberendezési szaküzletekben nyitott egységek, úgynevezett belső üzletek, melyekből világszerte az év végére száz egységet szeretnének. A hazai bolt megnyitása mintegy másfél éves munkát és igen komoly beruházást igényelt, a bemutatott bútorok jó része ugyanis a milliós árkategóriába tartozik, olvasható a Napi Gazdaságban.
Armani-bútorbolt nyílt Budapesten
Újabb felső kategóriás márka jelent meg Magyarországon. Az Armani Group’s, a világ egyik vezető divat- és luxuscikkcsoportjának lakberendezési üzletága, az Armani/Casa termékeivel péntektől a Fonte Bútorházban kialakított „shop-in-shops” üzletben is találkozhatunk – írta a Napi Gazdaság.